آقای رئیس! ما از مردم عذر خواهی می کنیم، شما چطور؟
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
آقای رئیس! ما از مردم عذر خواهی می کنیم، شما چطور؟
این البته فرهنگی پسندیده است که اگر هر یک از ما در مقام و جایگاهی قرار داریم و نتوانستیم وظایف خود را در خصوص ذی حق خود به درستی انجام دهیم حداقل اگر آنها را به حق طبیعی شان نمی رسانیم از آنها عذر خواهی کنیم.

 


تابناک:در روز های گذشته  رئيس سازمان محیط زیست سخنانی گفت که در نوع خود جالب توجه بود. سخنانی که یکی از مهم ترین خواسته های افکار عمومی در چندین و چند سال گذشته بود. اما جای بسی تاسف دارد که برای مدیران ما همیشه مرغ همسایه غاز است و چنان که در این مورد می بایست به آقای محمدی زاده گفت: آقای رئیس چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
 
محمدی زاده در مراسم افتتاح نخستين مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور که اطلاعات تمامي صنايع آلاينده کشور را در اختيار اين سازمان قرار می دهد به کسانی که در چند وقت اخیر به سیاه نمایی در خصوص آلودگی هوای تهران پرداحته بودند توصیه کرد که از مردم عذر خواهی کنند. محمدی زاده گفت: « از راهی که طی ‌می‌کنیم مطمئنیم و توصيه ‌می‌کنم کسانی که با سیاه‌نمایی و بد جلوه دادن و دادن اطلاعات نادرست مردم را در مورد آلودگی هوا نگران میکنند از آنان عذرخواهی کنند.»
 
این البته فرهنگی پسندیده است که اگر هر یک از ما در مقام و جایگاهی قرار داریم و نتوانستیم وظایف خود را در خصوص ذی حق خود به درستی انجام دهیم حداقل اگر آنها را به حق طبیعی شان نمی رسانیم از آنها عذر خواهی کنیم.  اما اگر ما باعث سقوط 36 پله ای محیط زیست کشورمان در شاخص های کارایی جهانی می شویم امار مراکز معتبر را تکذیب نکنیم از مردم عذر خواهی کنیم، اگر ما موجب نا بودی جنگ ابر، پارک پردیسان، باغ گیاهشناسی نوشهر و هزار ویک ثروت طبیعی این مملکت می شویم لا اقل از مردم عذر خواهی کنیم.
 
آقای رئیس! حرف شما را شنیدیم، ما به جای رسانه هایی که در خصوص آلودگی هوای تهران سیاه نمایی کردند – سیاه نمایی چیزی که خود سیاه است- از مردم، تهرانی ها، افکار عمومی، همه و همه عذر خواهی می کنیم. اما شما چطور؟ شما که از قضا  گفتید: « برخی به نامردی باران و باد را عامل نجات هوای تهران ازآلودگی ‌می‌دانند این درحالی است که وضعیت هوای تهران در همه مولفه‌های آلاینده از سال پيش و دو سال پيش بهتر شده و علت آن تولید بهتر خودرو و سوخت و توسعه حمل ونقل عمومی است.»
 
این را البته به قضاوت افکار عمومی می گذاریم که هم هوای تهران را هر روز تنفس می کنند، همه سوار خودروهای می شوند که شما مدعی بهتر شدن انها هستید و هم از همین سوخت های که شما گفتید استفاده می کنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 123582
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ